?

Log in

Lisa's Journal

> recent entries
> calendar
> friends
> profile
> previous 20 entries

Wednesday, February 9th, 2005
7:11 pm
why do the most perfect things happen. at the wrong time.

current mood: confused

(comment on this)

Tuesday, December 2nd, 2003
7:11 am
i have THE BEST mom in the world!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

current mood: hopeful

(comment on this)

Saturday, November 29th, 2003
9:41 am
so yeah. what a saturday morning. i woke up and my thoart was pretty swollen. and it didnt look so good either. i feel really sick. this weekend is going to be so eventless i am guessing. what else would i expect?
my mom, dad, sister and aunt drove to chicago today. just to bum around i guess. i wish there were something to do, or someone awake to hang out with, or just ANYTHING to do. i wonder how long michelle has to stay at home? i dropped her off 45 mins a go. i dropped sara off at work at 7. and i think bryan is sleeping. and i doubt dan would want to hang out. what i should do is nap. i am so damn sick that a nap just might do me some good. but nahh...

im so sick of school. and work. and everything.

current mood: bored

(1 comment | comment on this)

Thursday, November 27th, 2003
5:13 pm
so yeah....
thanksgiving.
what a time.

today seems crazy.......havent done much.
my aunt, grandma, uncle, brother and sister-in-law are here. my whole family :-D
but i cant wait to get out of here!!!

we arent even doing anything right now. hmmmmm what a waste of time. hmmmmm what should i do?


things have been crazy lately.
i need a good nights sleep!

current mood: bored

(1 comment | comment on this)

Thursday, November 20th, 2003
7:00 am
ugggggggg i dont feel so good.
i want to stay home sick SO bad. but i dont know!!! i might just go for half of the day and then go home. yah maybe ill do that.

i need a cigarette.

i am up SO early. i am all ready to go too. i have NOTHING to do. hmmmmmmmmmmmm

current mood: awake

(2 comments | comment on this)

Tuesday, November 18th, 2003
10:54 pm
well i havent really updated in a while.
not much has been going on, but a lot has been going on.
i threw my license away the other day like a dumbass--but then i went to the DMV yesterday with sara and dan and got that all figured out. it was pretty fun!! we saw tammy and crystal there, how weird!! i always see someone i know there.

anyways...what else...sometimes i feel i get suckered into doing things. and then there is not much i can do to fix it, even when i do try. so i guess everything happens for a reason, so ill learn some lesson from this. so in the meantime........i guess ill just go with whatever happens.

i really like my job. but i have to work the next couple of days. i dont like that. but it really is not that bad!
school is going...eh...not THAT good. :-\ i hope i dont FAIL!

i dont really know what else to write about. i have so many thoughts, but then again theres always the factors: noone cares, noone will probably read this, and noone will understand anways. so what is the point?

current mood: thoughtful

(2 comments | comment on this)

Wednesday, November 12th, 2003
7:34 am
so yeah........been a while.

my mom has been blasting nirvana in the kitchen instead of delbert. because i let her borrow some cds. well now she is going crazy and reading books on him and stuff. well its not crazy just different.

and i like it.

off to school.....no work! yay!

current mood: cheerful

(3 comments | comment on this)

Monday, November 3rd, 2003
7:24 am
so yeah. back to school!
oops gtg

(comment on this)

Tuesday, October 28th, 2003
2:58 pm
crazy things lately. crazy things.
im not sure if i like being the topic of conversation. of course.....i could put an end to it...?

happy birthday to mr. dan knudten!!!

well i guess that is all to say.
(i just saw michelle in a parade...you rocked michelle ;)--sorry we were late...i lost my keys again :( )

current mood: confused

(1 comment | comment on this)

Monday, October 27th, 2003
12:08 am
sooo...im not exactly sure...........about....what is.....going on.
let me just tell you this.....some CRAZY SHIT!!!
ya'll dont even KNOW. (in the words of my baby sister)
man how did i get myself into THIS MESS.
ohhhh wellll. i just go with whatever. :-D
so yes. see you later :-D

current mood: okay

(comment on this)

Wednesday, October 22nd, 2003
10:02 pm
so yeah....what a crazy week.

ive been pretty sick all week, which has sucked :-\....i need to go to sleep is what i need to do.

we bought a new fridge today. its pretty nice.lol. i also hung out w/ bryan for a couple hours today. and sara for a little while :( and emily most of the night.

i dont know. i guess nothing worth writing about happens. so until then. i guess i wont write.

current mood: sick

(comment on this)

Monday, October 20th, 2003
6:58 am
so yah.
i woke up at 6:30 and i couldnt fall back asleep. :-\ it sucks. that has been happening a lot lately. maybe 630 is just my time. no i just have a lot on my mind lately. a LOT.
uuuuuuuuuuuuuuhh i dunno its just so stressful.
i have to go to school soon. too soon! but this is my last FULL week!!!!(this month ugggg)
i have to get sara this morning and bring here backpack to put her shit in. and DAMN. do i need some gas, but there is a problem. no money to be spent on gas :(
well iam going to go.bye bye

(comment on this)

Sunday, October 19th, 2003
7:46 am
its 746 on a sunday morning and i am awake.
i'm having trouble sleeping again :(

i also really feel like crap.

and i think i was being harassed by robert and rashad last night..thanks guys.
well i am going to try to go back to sleep (=

current mood: tired

(comment on this)

Thursday, October 16th, 2003
10:41 pm
so yeah.
i'm glad this weekend is coming up!
soon.
i have a lot planned. i dont know how much i am going to do tho :-\ we will see soon enough..
hah deja vu....i wrote that once before...........

current mood: peaceful

(comment on this)

Wednesday, October 15th, 2003
9:58 pm
shit, its all about the jolly rancher fruit chews. . .

current mood: bored

(comment on this)

Tuesday, October 14th, 2003
8:34 pm
so yeah. i don't feel good, so sara went home early tonite.
we played with like 20 dogs today and it was very fun. they are very hyper!
lets see what else........

i dont know, but i think i am going to go to my room soon and listen to music..and find something else to do too.
i just remembered robert is going to call me at 930 when he gets out of work to talk.....hmm do i have to stay awake?
shit its only 837. *sigh*. . so many hours...

current mood: bored

(comment on this)

7:19 pm
so yeah. crazy lately.

today i got the most SHOCKING news. i found out a friend of mine is gay...and i tell you i had NOOOOOOOO idea. it shocked me ALLL day. i'm still shocked when i think about it. its just that i did not imagine him to be at all. it was crazy. now it has me thinking about some other people..........dan!!! lol jk


amanda was talking about giving up custody of Till and Crystal for a while. i told her not to!!! those are HER kids!! and i'll miss those little guys...i think they are like. . 20 mts and 7 months. anyways....its just sad because also ozzie is in the hospital because he tried to kill himself. so that adds to everything. i dont know..

i should go hang out w/ sara now...

current mood: sick

(comment on this)

Monday, October 13th, 2003
10:40 pm
so yeah. i actually had a very nice day. .lol
yeah. except. . it is only TUESDAY. i mean come on. one day it has been?
but i must say. . since i woke up this morning, i have been in a really good mood. its crazy.
except for like 2 mins at school. and when we got in a fight with that guy at sentry. damn old man. i'll kill him.

a n y w a y s. . . .
today was uneventful. . went up to the bowling alley. . got hit on by some weird weird guy.
---------------------------
i actually HAVE stuff to do lately.
tomorrow i have somewhere to be at 2 until who knows! no more then an hour tho. at least. then wednesday i have somewhere to be a 430-- but then after that im going to be doing nothing :(. until 930 when sara gets out but that is so late. from 530/630(depending on michelle)-930 i am going to be all alone :*-( *tear*
at least thursday and friday will be fun! HOPEFULLY!!! if i dont have to WORK. :(

everyone at my house is asleep. how crazy. it is 10:45.
there is always porno on this late at night. and its not even THAT late. geesh.

hmmmmmm what else. well i guess i just feel like talking. no one is online. how sad. well actually. . . 17 people are online. 8 have their away messages. and 2 are on cell phones. hm. anyone i want to talk to. . . no none! how sad.

well i think this was LONG enough. i tell you.

current mood: talkative

(comment on this)

Sunday, October 12th, 2003
11:38 pm
ugg why do things have to suck.
i saw willy donald tonite. and let me tell you. its not easy.
you can feel trapped, with no escape from someone. after 1 year and 5 mths its like its almost impossible to get away. well i know it is. and i wish i could. its like trying to be with someone you absolutely hate. who you dont even like. or trying to have sex with someone who you are NOT attracted to. omg its just horrible. i dont want him to be. . the horrid nine letter b word anymore. heck, i dont want a boyfriend ever again. but i do. but not him. hes like making me hate sex too. i think im going fucking crazy.

current mood: numb

(comment on this)

Saturday, October 11th, 2003
11:56 pm
so yeah. just got home from mikes. had some ramon noodles w/ sara. what a night.
met some kid mike. gave him a hug a roo. its hot. i'm going to " sllepo" but teally i am going to have some fun in myu room o. yeah goodybye. dan----gerrr to you thoaugh t we was haging out yo. shit dawug.


peace out

(5 comments | comment on this)

> previous 20 entries
> top of page
LiveJournal.com